11 januari 2021

Locatie: voorlopig vanuit huis en dadelijk vanaf locatie Gouda | hbo/wo | 32 tot 40 uur | salaris: 3.460 tot 5.053 euro bruto op fulltime basis |
 

Aanleiding

Werken bij STL in Gouda als communicatie manager klantcontact binnen de afdeling Marketing en Innovatie. Ons doel? Wij willen dat zowel de werknemers, als de werkgever binnen de branche loyaal én tevreden zijn. Hier ga jij samen met jouw (vernieuwde) team voor zorgen! Wat jij hiervoor mag verwachten? Uiteraard een goed salaris (tussen € 3.460,- en € 5.053,-), een flexibele functie én een functie die jij volledig zelf mag vormgeven! Interessant? Lees dan snel verder...


Wat je doet

  • Je bent verantwoordelijk voor de klantbeleving die werknemers ervaren als ze met STL in contact komen.
  • Je bedenkt en realiseert het klantcontactbeleid organisatie breed en bewaakt de merkstrategie.
  • Je zorgt voor effectieve communicatie om de klanttevredenheid te meten samen met engagementspecialist en customer intelligence manager.
  • Je formuleert kernboodschappen en maakt/coördineert communicatie uitingen.
  • Je bedenkt promotionele activiteiten en campagnes en bent regisseur in de uitvoering.
  • Je adviseert over klantrelatiemanagement op MT-niveau.
  • Je werkt samen met engagementspecialist, productmanagers en je collega’s van CRM en CMS.


5 redenen waarom dit iets voor jou is

  1. Je beschikt over vakkennis en ervaring in het ontwikkelen en realiseren van klantcontactbeleid (aantoonbare ervaring in bedenken en realiseren van een klantreis beleid organisatie breed + ervaring met het bedenken van promotionele activiteiten en campagnes en de coördinatie/uitvoering).
  2. Je kent onze doelgroepen (transport en logistiek werknemers) en hun behoeftes of hebt aantoonbare affiniteit.
  3. Je bent politiek handig en beschikt over overtuigingskracht! Een “rode” pet opzetten zit in jouw natuur.
  4. Je weet jouw ideeën te vertalen in praktische oplossingen die ervoor zorgen dat werknemers, waar ze ook met STL in contact komen, een positieve en herkenbare ervaring hebben.
  5. Je vindt het een uitdaging om met jouw campagnes leads te genereren en opvolgende diensten onder de aandacht te brengen en dat steeds beter te doen.

Of je nu een campagne bedenkt of beleid schrijft, als communicatie manager klantcontact weet jij de juiste snaar te raken. Je spreekt de taal van de werknemers in de transport en logistieke sector. Jij zorgt voor optimaal contact met de klant en bent verantwoordelijk voor de gehele klantreis. Dit begint al bij het opnemen van de telefoon. Het overbrengen van de juiste boodschap, op het juiste moment, in een vernieuwende jas. Dit gehele proces overzie jij én pak jij aan. Jij bent de regisseur en dit is jouw kracht!


Hier kom je terecht

STL zorgt voor instroom en duurzame inzetbaarheid van vakbekwaam personeel in de sector transport en logistiek. STL werkt voor mens en werk in transport en logistiek. STL is opgericht door sociale partners in de sector om te zorgen voor voldoende instroom van nieuwe mensen én voor behoud en doorstroom van vakbekwame professionals. STL faciliteert werkgevers en werknemers om hiermee gericht samen aan de slag te gaan. Dat lukt alleen als we samen met elkaar in beweging komen en blijven.


Jouw afdeling bij STL

Je gaat aan de slag binnen de afdeling Marketing & Innovatie (M&I). Een afdeling die bezig is met de toekomst. Met de behoeften van onze klanten: werkgevers én werknemers. Met (online) producten en diensten die verschil maken en de sector verder helpen. Je collega's bij Marketing en Innovatie houden zich bezig met onderzoek naar arbeidsmarkt en duurzame inzetbaarheid, het bieden van inzicht in klantwaarde en het voeren van regie op het verhogen van de loyaliteit en tevredenheid. Je wordt aangestuurd door de manager marketing.

Wat deze functie nog extra uitdagend maakt is dat het een nieuwe functie betreft binnen een vernieuwende afdeling. Je gaat deze functie zelf nog vorm geven en is het belangrijk dat je zelf startend vermogen hebt. Je gaat aan de slag samen met nog ongeveer twintig andere collega's werkzaam op de afdeling Marketing en Innovatie.

STL heeft de ambities van een groot bedrijf, maar kent gezien haar omvang korte lijnen een informele sfeer en volop uitdaging. In deze rol heb je met vrijwel iedereen te maken: de eindgebruikers zijn collega’s, super-users en MT-leden. Dat maakt jouw baan ook zo afwisselend én uitdagend!


Wat wij bieden

Word jij onze nieuwe collega? Dan bieden we jou een 7 maanden contract met kans op verlenging in de vorm van een vast contract. En daarbij:

  • Een fijne werksfeer in een gemotiveerd vernieuwend team in een informele organisatie.
  • Een salaris tussen € 3.460,- en €5.035,- bruto per maand op basis van 40 uur, afhankelijk van achtergrond en ervaring.
  • 27 vakantiedagen, vakantiegeld (8%) en een eindejaarsuitkering (6,85%).
  • Aantrekkelijke pensioenregeling en collectieve verzekeringen
  • Veel mogelijkheden voor verdere ontwikkeling middels opleidingen en trainingen.
  • Standplaats is het hoofdkantoor in Gouda. Momenteel werken we uiteraard vanuit huis. Wanneer werken op kantoor weer mogelijk is, kun je in overleg 1 of 2 dagen thuis werken.


Reageren doe je zo

Deze vacature wordt exclusief bemiddeld door Schaal X. Voor meer informatie of vragen over de procedure verwijzen wij je graag door: https://www.schaalx.nl/vacancy/communicatie-manager-bij-een-maatschappelijk-relevante-organisatie/.


Inhoudelijke vragen?

Wil je meer inhoudelijk informatie over de functie? Neem gerust contact op met Ruud Polman, bereikbaar op 06-22214446 of rpolman@stlwerkt.nl.