25 augustus 2021

Gouda  |  WO  |  €4.050,- tot € 5.970,-  |  36-40 uur  |  Vast  |  reageren kan tot 1 oktober 2021


Over de functie:

Het is jouw verantwoordelijkheid om één samenhangende, werkbare bedrijfsarchitectuur te ontwerpen, te ontwikkelen, te implementeren en te bewaken. Gericht op de domeinen klantbediening, dienstverlening, processen, informatievoorziening en techniek. In dit werkveld werk je intensief samen met o.a. afdelingsmanagers, productmanagers, functioneel beheerders en specialisten van onze vele bedrijfsapplicatie leveranciers.


Concreet:

  • Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de bedrijfsarchitectuur en werkt deze op transparante en zichtbare wijze uit.
  • Je motiveert en draagt op een inspirerende wijze bij aan de digitalisering van STL.
  • Je werkt uiteenlopende architectuurvraagstukken praktisch uit, incl. periodieke risico analyses en rapporteer hierover.
  • Je draagt bij aan het opstellen van roadmaps en jaarplannen voor de digitale projecten en ontwikkeling, in goede samenwerking met de business.
  • Je begeleid Proof-of Values om de werking van architectuurvraagstukken aan te tonen in de praktijk.
  • Je stelt project start architecturen op en begeleid (hands-on) project- en ontwikkelteams.
  • Je legt de verbinding tussen de bedrijfsarchitectuur en informatiebeveiliging en AVG.
Als ervaren architect ben je sparring partner van de manager en andere stakeholders en je verbindt medewerkers binnen de organisatie. Je bent in staat om STL verder te laten groeien in het werken met een bedrijfsarchitectuur. Je faciliteert de digitalisering tussen de verschillende afdelingen en teams om zo tot de maximale waarde voor de klant te komen.


Waarom dit iets voor jou is:

Ben jij de professional die wil werken in een informele werkomgeving met de ambities en uitdagingen van een groot zakelijk onderneming? We leren jou graag kennen als jij jezelf in dit profiel herkent: 
  •      Een afgeronde WO opleiding, bij voorkeur richting informatiekunde of gelijkwaardig.
  •      Minimaal 5 jaar relevante werkervaring als bedrijfsarchitect, incl. het opzetten hiervan.
  •      Ervaring met multidisciplinaire vraagstukken en complexe projecten op het gebied van de informatievoorziening en integratie vraagstukken, bv. identiteit en data intelligence.
  •      Senioriteit en professionele vaardigheden.
  •      Kennis, incl. certificering op gebied van enterprise architectuur bv. TOGAF, ArchiMate, BPMN.
  •      Geïnteresseerd in en ervaring met agile, informatiebeveiliging en AVG.
  •      Ervaring met integratie vraagstukken o.b.v. Microsoft Azure / PowerPlatform is een pré.


Wat je van ons krijgt:

Beloning:

Naast salaris krijg je van ons een vrij te besteden budget. Je kan hierdoor maandelijks (opsparen is ook een mogelijkheid) kiezen voor geld of vrije tijd. Daarbovenop krijg je de reiskosten voor woon-werkverkeer vergoed.

Ontwikkeling:

Wij vinden het belangrijk dat jij het beste uit jezelf kan halen. Daarom bieden we verschillende mogelijkheden voor verdere ontwikkeling. Zo hebben we een online STL academie waarin onze medewerkers aan zowel hard skills als soft skills kunnen werken en er is een opleidingsbudget.

Een goede start:

Een introductieperiode waarin je de tijd krijgt de werkzaamheden eigen te maken en je collega’s te leren kennen. Een bedrijfsrestaurant waar dagelijks heerlijke soep, salade en snacks te verkrijgen zijn.


Over ons:

STL zorgt ervoor dat werknemers in de sector transport en logistiek veilig, gezond en trots hun werk kunnen doen. Wij verbeteren de arbeidsmobiliteit door het organiseren van de instroom van vakbekwame medewerkers en wij versterken de duurzaam inzetbaarheid in de sector.

Vanuit onze visie op integrale klantbediening zijn we als organisatie bezig met de transitie van collectief naar individueel, van transactie naar relatie en van aanbod naar waarde. Deze ambitie raakt de organisatie en heeft impact op onze dienstverlening, processen en informatievoorziening.

Als Digital Solution Architect ben je onze hands-on bedrijfsarchitect, gericht op onze ambitie voor de integrale klantbediening en het optimaliseren van onze bedrijfsvoering middels technologie.


Team ICT

De samenleving digitaliseert en dit biedt voor STL en de sector vele kansen. Wij stimuleren de digitalisering binnen STL. Dit doen we enerzijds door ervoor te zorgen dat medewerkers digitaal kunnen werken en anderzijds door het realiseren van een nieuw digitaal en data gedreven fundament voor onze integrale klantbedieningsstrategie. 

Onze verantwoording en dienstverlening richt zich op de informatievoorziening van STL en omvat o.a. kantoorautomatisering, bedrijfsapplicaties en applicatie services (portalen) voor onze klanten. Dit alles wordt verbonden door één integrale bedrijfsarchitectuur. Ons energiek en gedreven team bestaat uit 4 werkplek- en systeembeheerders, 6 functioneel beheerders, 1 digital solution architect (vacant), 1 IT teamcoördinator en wordt aangestuurd door Job van Oosterum Manager ICT.

Ons klantbedieningslandschap bestaat o.a. uit de volgende bedrijfsapplicaties MySolution, Carerix, Dynamic365, Verzuim eXpert, Kentico en een MS data delivery platform (in ontwikkeling).


Reageren doe je zo:

We willen graag met je kennismaken via een motivatiebrief en cv. Deze mag je versturen naar recruitment@stlwerkt.nl. Reageren kan tot 1 oktober 2021. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Leonie Broekman (recruiter) via 06-19297055. 







 

Inhoudelijke vragen?

Wil je meer inhoudelijk informatie over de functie? Neem gerust contact op met Job van Oosterum (manager ICT, via jvoosterum@stlwerkt.nl, 088-2596225 of 06-12117165.