Gouda  |  HBO  |  €3.000,- tot € 4.300,-  |  36-40 uur  |  vast  |  reageren tot 31 januari 2020

Onze ICT strategie is gericht op het verSaaSen van de bedrijfsapplicaties. Gezien de complexiteit van het huidige ICT-landschap is dit een meerjarenplan. Voor de infrastructuur hebben we gekozen voor de combinatie van Microsoft Azure en een infrastructuur op eigen locatie en in eigen beheer. Op dit moment staan we aan de vooravond van een grote migratie naar deze nieuwe hybride infrastructuur, incl. een nieuw werkportaal, telefoonoplossing en backend infrastructuur. 


Wat je doet:

  • Kartrekker van de bovenstaande ontwikkeling en je helpt actief mee aan de realisatie. Daarnaast bewaak en ondersteun je de dagelijkse operatie, incl. proactief beheer (onderhoud) en het afhandelen van wijzigingen, verstoringen en meldingen.
  • Coördinerende taken rondom werkzaamheden binnen het eigen domein en communicatie rondom verstoringen en incidenten.
  • Opstellen van periodieke analyses en rapportages en het verstrekken van de releasekalender.
  • Opbouwen en onderhouden van interne relaties door regelmatig overleg en het proactief delen van informatie zodat het kennisniveau van collega’s vergroot wordt.
  • Opstellen en beheren van werkinstructies en handboeken en het opstellen van normen, richtlijnen en procedures voor het beveiligen van de infrastructuur.

Ayoub, werkplek en systeembeheerder: “Werken bij STL is een kans die je niet vaak mee maakt. Je krijgt de ruimte, tijd en kracht om je talenten te kunnen inzetten. De sfeer binnen de organisatie is uitmuntend en aankomende projecten zullen uitdagender dan uitdagend zijn. Een mooi speelveld voor iedere IT’er!” 

 

5 redenen waarom dit iets voor jou is:

  • Je hebt minimaal 5 jaar relevante ervaring in de wereld van kantoorautomatisering, inclusief werkplek en technische infrastructuur.
  • Je hebt naast een Informaticaopleiding de benodigde recente certificaten op zak, denk bijvoorbeeld aan Microsoft/ITIL/Prince2.
  • Je hebt bij voorkeur affiniteit met informatiebeveiliging en technisch applicatiebeheer.
  • Je bent proactief, hebt uitstekende communicatieve en analytische vaardigheden en kan goed kan plannen en organiseren.
  • Je voelt je verantwoordelijk voor en bent bereid om met enige regelmaat buiten kantoortijden (onderhouds)werkzaamheden te verrichten.


Jouw kennis van technologieën:

  • Windows 10 & Office365
  • Windows Server 2016 & 2019, incl. Hyper-V en Microsoft Azure
  • Netwerkinfrastructuur (firewall, networking)
  • Nutanix & Workspace365 ervaring is een pre


Hier kom je terecht: 

Het Sectorinstituut is opgericht door sociale partners in de sector transport en logistiek om te zorgen voor voldoende instroom en duurzame inzetbaarheid van vakbekwaam personeel. Zo ondersteunen we werkgevers op het gebied van personeel en organisatie. Daarnaast kunnen werknemers bij ons terecht voor informatie en ondersteuning bij hun loopbaan in de sector - van leerling tot pensioen.


Team ICT

ICT is als onderdeel van Bedrijfsvoering verantwoordelijk voor het leveren van de  dienstverlening rondom de informatievoorziening van de organisatie. De werkplek en systeembeheerders zijn verantwoordelijk voor de interne kantoorautomatisering voor de totale organisatie. Ons team bestaat uit 3 werkplek- en systeembeheerders, 4 functioneel beheerders, 1 IT solution manager en wordt aangestuurd door ICT manager Job van Oosterum.
 

Wat je krijgt:


Naast salaris krijg je van ons een vrij te besteden budget. Je kan hierdoor maandelijks (opsparen is ook een mogelijkheid) kiezen voor geld of vrije tijd. Daarbovenop krijg je de reiskosten voor woon-werkverkeer vergoed.

Wij vinden het belangrijk dat jij het beste uit jezelf kan halen. Daarom bieden we verschillende mogelijkheden voor verdere ontwikkeling. Zo hebben we een online STL academie waarin onze medewerkers aan zowel hard skills als soft skills kunnen werken daarnaast is er een opleidingsbudget.


Een introductieperiode waarin je de tijd krijgt de werkzaamheden eigen te maken en je collega’s te leren kennen. Een bedrijfsrestaurant met elke dag heerlijke soep, salade en snacks.



Reageren doe je zo:

We willen graag met je kennismaken via een motivatiebrief en cv. Deze mag je versturen naar Eva Visser, adviseur HR, via HRM@stlwerkt.nl. Reageren kan tot 31 januari 2020. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Eva via 088-2596132. 
 



Inhoudelijke vragen?

Wil je meer inhoudelijk informatie over de functie? Neem gerust contact op met Job van Oosterum (manager ICT), via jvoosterum@stlwerkt.nl, 088-2596225 of 06-12117165.