WO |   € 5.625 –  € 8.224  |  40 uur per week  |  Vast  |  Reageren tot 15 november ‘19


Aanleiding voor de vacature

De afdeling relatie en advies is binnen Sectorinstituut Transport en Logistiek (STL) nog maar recent gestart en heeft als doel om bij te dragen aan duurzame, lange termijnrelaties met onze klanten, opdat we deze klanten helpen hun organisatiedoelen te realiseren. Dat doen we door samen met hen te werken aan HR oplossingen van vandaag en morgen. Op dit moment wordt de afdeling aangestuurd door een kwartiermaker en zijn we op zoek naar een vaste invulling van deze management positie.


Wat je doet:

  • Je bent gesprekspartner voor sociale partners en (potentiële) klanten ten aanzien van de integrale dienstverlening van STL.
  • Als lid van het managementteam lever je door een goede samenwerking met directie en collega MT-leden, een sterke bijdrage aan de ontwikkeling van de organisatie. De visie en missie draag je op een doorleefde wijze actief uit.
  • Je geeft leiding aan de afdeling, die je vanuit een onderscheidende visie op de sector ontwikkelt tot een stevig team, dat zowel de korte termijn business doelstellingen als de langere termijn ambitie van STL op effectieve en efficiënte wijze realiseert. Je weet daarbij te inspireren en te motiveren en bent in staat om een stevig fundament te bouwen.
  • Je draagt een proactieve klantbenadering en integrale klantbediening proactief uit.


Redenen waarom dit iets voor jou is:

  • Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring (relatiebeheer, organisatieadvies maar ook leidinggevende ervaring).
  • Je beschikt over WO niveau.
  • Je hebt zin om met een enthousiast team voort te bouwen op de visie die er ligt.
  • Je bent een volwaardig gesprekspartner op directieniveau.
  • Je hebt ervaring met het onderhouden van netwerken bij stakeholders.
  • Je bent ondernemend, tactvol, besluitvaardig en kostenbewust.
  • Je hebt kennis van de branche transport en logistiek.


Hier kom je terecht:

STL is opgericht door sociale partners in de sector transport en logistiek om te zorgen voor voldoende instroom en duurzame inzetbaarheid van vakbekwaam personeel. Zo ondersteunen we werkgevers op het gebied van personeel en organisatie. Daarnaast kunnen werknemers bij ons terecht voor informatie en ondersteuning bij hun loopbaan in de sector - van leerling tot pensioen. Een open, informele en ambitieuze organisatie die veel investeert in de ontwikkeling van haar medewerkers.
 
Het team relatie en advies bestaat uit 12 enthousiaste, klantgerichte collega’s, die de integrale STL dienstverlening voor onze klanten regisseren en werken aan een lange termijn relatie. In dit team werken sectoradviseurs, adviseurs duurzame inzetbaarheid en commercieel binnendienst adviseurs intensief samen en schakelen zij regelmatig met zowel interne als externe specialisten ten behoeve van een optimale dienstverlening voor de klant.


Wat je krijgt:


Naast salaris krijg je van ons een vrij te besteden budget. Je kan hierdoor maandelijks (opsparen is ook een mogelijkheid) kiezen voor geld of vrije tijd. Daarbovenop krijg je de reiskosten voor woon-werkverkeer vergoed.


Wij vinden het belangrijk dat jij het beste uit jezelf kan halen. Daarom bieden we verschillende mogelijkheden voor verdere ontwikkeling. Zo hebben we een online STL academie waarin onze medewerkers aan zowel hard skills als soft skills kunnen werken daarnaast is er een opleidingsbudget.


Een introductieperiode waarin je de tijd krijgt de werkzaamheden eigen te maken en je collega’s te leren kennen.


Reageren doe je zo:

We willen graag met je kennismaken via een motivatiebrief en cv. Deze mag je versturen naar Angelique (HR manager).  Reageren kan tot 15 november 2019 via hrm@stlwerkt.nl. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Angelique via 088-2596135.



 

Inhoudelijke vragen?

Wil je inhoudelijk meer informatie over de functie? Neem gerust contact op met John ( manager relatie  en advies a.i.) via 06-51337120 of jdorsman@stlwerkt.nl.