‘’Krijg jij energie van het tot in de puntjes verzorgen van de salarisverwerking? Ben je klantvriendelijk en doortastend? Lees dan snel verder!”

Gouda  |  MBO+  |  € 2.187 - € 3.003,- o.b.v. 40 uur  |  24 uur  |  Vast  |  reageren t/m 16-9-2019


Wat je doet

Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig uitvoeren van een juiste en nauwkeurige salarisadministratie. Daarbij informeer je en stem je af met interne collega’s en treedt je ook op als aanspreekpunt voor leerling-werknemers en externe klanten. Je werkt nauw samen met de andere collega op de salarisadministratie en de adviseurs HRM. 
  • Je bent verantwoordelijk voor de verloning en 4-wekelijkse betaling van de leerling-werknemers en zij-instromers, die door ons gedetacheerd zijn bij leerbedrijven.
  • Je houdt je daarbij ook bezig met voorschotten, eindafrekeningen en scholingskosten. 
  • Je verzorgt de loonjournaalposten, de loonaangiften en pensioenaangiften.
  • Je stemt maandelijks met finance de controles af. 
  • Je checkt het doelgroepenregister en verzorgt ziek- en herstelmeldingen richting UWV. 
  • Je vervangt je collega bij ziekte en vakantie .
 
Wendy: ‘’Je krijgt hier de vrijheid om zelf oplossingen te bedenken en om zelfstandig te werken. Daardoor heb ik het gevoel van mijn eigen toko’tje’’

Mariska: ‘’Met de Benefitshop heb je de mogelijkheid om zelf te bepalen wanneer je bijvoorbeeld jouw vakantiegeld krijgt. Die flexibiliteit is fijn’’




6 Redenen waarom dit iets voor jou is

  • Je bent in het bezit van een PDL diploma
  • Je hebt werkervaring en bent toe aan een tweede stap in je carrière  
  • Je bent leergierig en levert je werk altijd verzorgd en volledig af
  • Je kunt overzicht bewaken, prioriteiten stellen en goed omgaan met weerstand waarbij je altijd klantgericht blijft handelen
  • Je brengt teamspirit mee, komt afspraken na en denkt altijd positief kritisch mee
  • Je hebt affiniteit met jongeren / leerling-werknemers en bent op zoek naar een baan met maatschappelijke waarde


Hier kom je terecht

Het Sectorinstituut is opgericht door sociale partners in de sector Transport en Logistiek om te zorgen voor voldoende instroom en duurzame inzetbaarheid van vakbekwaam personeel. Zo ondersteunen we werkgevers op het gebied van personeel en organisatie. Daarnaast kunnen werknemers bij ons terecht voor informatie en ondersteuning bij hun loopbaan in de sector - van leerling tot pensioen.

HR staat als team voor goed werkgeverschap en werknemerschap. Dit dragen we uit naar zowel onze interne collega’s als ook naar onze extern gedetacheerde (leerling-)werknemers die bij bedrijven in onze sector werken. Het HR team bestaat uit 7 enthousiaste collega’s, aangestuurd door Angelique. In het team werken twee adviseurs HR voor het interne personeel en twee adviseurs HR specifiek voor de gedetacheerde (leerling-)werknemers. Daarnaast zijn er twee collega’s die voor beide groepen de salarisadministratie verzorgen en er is een facilitair coördinator voor het beheer van ons pand. Wij werken met elkaar aan een organisatie met energieke medewerkers die met plezier aan het werk zijn en blijven!  


Wat je krijgt


Naast salaris krijg je van ons een vrij te besteden Benefitbudget. Je kan hierdoor maandelijks (opsparen is ook een mogelijkheid) kiezen voor geld of vrije tijd. Daarbovenop krijg je de reiskosten voor woon-werkverkeer vergoed.


Wij vinden het belangrijk dat jij het beste uit jezelf kan halen. Daarom bieden we verschillende mogelijkheden voor verdere ontwikkeling. Zo hebben we een online STL academie waarin onze medewerkers aan zowel hard skills als soft skills kunnen werken daarnaast is er een opleidingsbudget.
 

Een introductieperiode waarin je de tijd krijgt de werkzaamheden eigen te maken en je collega’s te leren kennen. Een bedrijfsrestaurant met elke dag heerlijke soep, salade & snacks.


Reageren doe je zo

We willen graag met je kennismaken via een motivatiebrief en cv.
Deze mag je versturen naar Angelique van der Loo via HRM@stlwerkt.nl.  Reageren kan tot en met vrijdag 16 september. Na deze datum ontvang je een terugkoppeling op jouw sollicitatie. 

Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Angelique via 088-2596135.




















S.v.p. geen acquisitie naar aanleiding van deze vacature.