15 augustus 2018

Ben jij een ervaren functioneel beheerder? Houd jij alle ballen eenvoudig in de lucht en beschik je over creatief probleemoplossend vermogen? Dan ben je geknipt voor deze functie!

Teamwork

Het team ICT is als onderdeel van de afdeling Bedrijfsvoering verantwoordelijk voor het leveren van de totale dienstverlening rondom de informatievoorziening van de organisatie. Het team wordt aangestuurd door Job en bestaat verder uit 7 collega’s; Michel, Daphne en Nancy zijn onze functioneel beheerders, Jelle, Jan en Asif verzorgen het werkplek- en systeembeheer en we hebben een vacature voor een product owner.

Michel gaat verhuizen en daarom zijn we per direct op zoek naar een nieuwe collega; een ervaren functioneel beheerder. 

De informatievoorziening wordt gekenmerkt door een complex applicatie- en integratielandschap en omvat o.a. CRM, ‘MijnOmgeving’, diverse bedrijfsapplicaties t.b.v. werk, verzuim, inzetbaarheid en onze eigen Enterprise Service Bus.
 

Jouw werkzaamheden

Allereerst zorg je voor een passende en goed functionerende informatievoorziening voor de organisatie. Je bent verantwoordelijk voor het specificeren van de IT-services en het vertalen van de informatiebehoefte naar een passende oplossing en applicatie-inrichting. Verder verzorg je het beheer van de applicaties, realiseer je een hoge tevredenheid bij de eindgebruikers en ben je het aanspreekpunt voor leveranciers.

Verder houd jij je bezig met het:

  • afhandelen van gebruikersverzoeken en applicatiewijzigingen, incl. documentatie;
  • (mede-) implementeren van releases naar de productieomgeving;
  • opstellen van test- en acceptatieplannen;
  • actief stimuleren van de samenwerking met de Applicatie Verantwoordelijke en SuperUsers;
  • meedraaien in ICT-gerelateerde projecten.

Beschrijven wij jou?

  • Ben je een teamspeler met een dienstverlenende en resultaatgerichte instelling? 
  • Ben jij bedreven in het communiceren op alle niveaus binnen een organisatie? 
  • Realiseer jij vanuit je kennis en analytische skills een hoog oplossend vermogen? 
  • Heb je aantoonbaar hbo-werk- en denkniveau (bijv. bedrijfskunde/ informatica gestudeerd)?
  • Heb je minimaal 3 tot 5 jaar vergelijkbare ervaring opgedaan?
  • Ben je bereid om, tegen een vergoeding, met enige regelmaat buiten kantoortijden te werken?
  • Heb je kennis en ervaring op het gebied van:
    o    Microsoft Dynamics CRM, Verzuim eXpert, Navision, Exact, SQL?
    o    Beheer van applicaties en informatiesystemen (BISL / ASL of DevOps?
    o    IT service management processen (ITIL)?
    o    Acceptatie testen (scripts) en release & deployment management?
    o    Werkprocessen en functionele verhoudingen in een MKB organisatie?
    o    Ervaring met data-/ applicatie-architectuur is een pré.
    o    Ervaring met testautomatisering is een pré.
Als je antwoorden hierop ‘ja’ zijn dan komen wij graag met jou in gesprek!   

Je krijgt van ons

  • een prettige werkomgeving in onze hardwerkende, informele organisatie;
  • een jaarcontract en aansluitend, bij ongewijzigde omstandigheden, een contract voor onbepaalde tijd;
  • salarisschaal (I) met een bandbreedte tussen € 2887,- en € 4136,- bruto per maand op fulltime basis (40 uur), afhankelijk van achtergrond, leeftijd en ervaring;
  • vakantiegeld (8%) en een eindejaarsuitkering (6,85%);
  • mogelijkheden voor verdere ontwikkeling middels opleidingen en trainingen;
  • een notebook en smartphone;
  • standplaats in het hoofdkantoor te Gouda.

Onze organisatie

Transport en logistiek vormen de motor van de economie. Sectorinstituut Transport en Logistiek werkt voor mens en werk in deze dynamische topsector. Wij zijn opgericht door sociale partners in de sector om te zorgen voor voldoende instroom en duurzame inzetbaarheid van vakbekwaam personeel. Zo ondersteunen we werkgevers op het gebied van personeel & organisatie met een breed scala aan producten en diensten. Daarnaast kunnen werknemers bij ons terecht voor informatie en ondersteuning bij hun loopbaan in de sector - van leerling tot pensioen.
Voor meer informatie: https://www.stlwerkt.nl/


Reageren doe je zo

Is je interesse gewekt? We kijken ernaar uit je binnenkort te spreken!
Wil je reageren? Stuur een brief over wat jou persoonlijk drijft samen met je CV naar HRM@stlwerkt.nl ter attentie van Eva Visser, HR adviseur. 
Wil je meer inhoudelijke informatie over de functie? Neem gerust contact op met manager ICT Job van Oosterum via jvoosterum@stlwerkt.nl of 06 12117165. 

 

Voor intermediairs: acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.