Je kunt ons ook bellen of mailen voor advies over bijvoorbeeld:

  • Het opstellen van een contract
  • Het schrijven van een vacaturetekst
  • Het voeren van een sollicitatiegesprek
  • Het vinden van een oplossing als je (tijdelijk) teveel of te weinig personeel hebt

Heb je vragen of heb je advies nodig? Bel ons op 088 - 2596106 (op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur) of mail ons: mobiliteit@stlwerkt.nl.

Plaats je vacature in onze vacaturebank

Zoek je nieuw personeel? Zet je vacature op onze vacaturebank. Wij helpen je dan om een geschikte kandidaat te vinden.

Hoe werkt werving en selectie via het Mobiliteitscentrum transport?

1. Meld je vacature bij ons aan

Meld je vacature aan voor de vacaturebank. Heb je nog geen vacaturetekst? Dan kunnen wij een tekst voor je schrijven.

2. We verspreiden de vacature

  • We plaatsen de vacature in de vacaturebank.
  • We brengen de vacature onder de aandacht via social media, onze maandelijkse nieuwsbrief en Truckstar magazine.
  • Levert de werving niet het gewenste resultaat op? Dan kunnen we je helpen met het verder verspreiden van de vacature, bijvoorbeeld via het UWV of andere kanalen.

3. We zoeken een geschikte kandidaat

We kijken of we in ons bestand kandidaten hebben die voldoen aan je eisen. We kunnen de geschiktheid van onze kandidaten goed beoordelen. We hebben al onze kandidaten namelijk telefonisch gesproken over hun werkervaring, wensen en motivatie. We spreken onze kandidaten regelmatig opnieuw.

4. We stellen een kandidaat aan je voor

Hebben we een geschikte kandidaat gevonden, dan sturen we cv en persoonsgegevens naar je door. Je besluit dan zelf of je de kandidaat uitnodigt voor een gesprek. Let er op dat je de kandidaat controleert op zaken als identiteitsbewijs, rijbewijs, certificaten, werkervaring en referenties.