Snel contact

Hoog, gemiddeld en laag: er zijn drie verzuimniveaus:

1. Hoog verzuim: samen aan het werk om dit te verlagen en jij daarna het verzuimpercentage op peil kunt houden.
2. Gemiddeld verzuim: je ontvangt maandelijks een verzuimoverzicht. Dan  zien we hoe het verzuim zich ontwikkeld.
3. Laag verzuim: top! Hoe komt dat en hoe kunnen we dat behouden? Ook zetten we in op preventie.

 Verzuimbegeleiding: voor jouw organisatie kun je kiezen uit twee abonnementen.

1. Compleet
Dekking: alle activiteiten die nodig zijn bij kort en middellang verzuim tot en met 12 weken. Voordelig voor bedrijven die weinig langdurig verzuim hebben (langer dan 42 dagen). Vanaf de eerste verzuimdag ondernemen we de juiste actie. Duurt een verzuimcase langer dan 12 weken? Dan betaal je per activiteit.

2. Compleet XL
Dekking: alle activiteiten die nodig zijn bij kort, middellang en langdurig verzuim tot en met 104 weken. Interessant voor bedrijven die vaker met langdurig verzuim te maken hebben. Je weet waar je aan toe bent en er volgen geen extra kosten voor verzuimbegeleiding na 12 weken. Dit abonnement voldoet ook aan de eisen die de meeste verzuimverzekeraars stellen. Je wordt volledig ontzorgt.

Wij helpen je graag het juiste abonnement kiezen, op basis van je huidige verzuimcijfers. Het tarief bepalen we vervolgens aan de hand van twee factoren: de abonnementsvorm (Compleet of Compleet XL) en het verzuimpercentage.

Advies nodig bij je keuze?
Bel of mail ons dan! Wij helpen je graag.